Monstad kai og Fosen Kysthavn

Nedenfor ligger informasjon om Monstad kai og Fosen Kysthavn.

Kaiavgifter

Trykk her for å se kommunale avgifter (PDF, 787 kB) (ny fane). Prisene for havner ligger fra side 24.

Monstad kai

Registering av anløp

Alle anløp skal fortrinnsvis registreres via SafeSeaNet, alternativt på e-post til frode.morreaunet@afjord.kommune.no.

Uanmeldte anløp faktureres med tilleggsavgift etter gjeldende satser.

Om kaia

Kailengden er 50 meter. Dybde ved laveste lavvann er cirka fem meter.

Fosen Kysthavn

Fosen Kysthavn ligger på Bessaker i Åfjord kommune. For nærmere opplysninger om havna, kontakt Fosenterminalen Bessaker AS v/Bjørn-Tore Haagensli 977 26 155.

Alle anløp skal fortrinnsvis varsles via SafeSeaNet, alternativt direkte til Fosenterminalen. Uanmeldte anløp faktureres med tilleggsavgift etter gjeldende satser.

Alternativ kontaktinformasjon om havner i Åfjord kommune: Frode Mørreaunet tlf. 975 45 249, Martin Arnevik tlf. 489 92 479 eller sentralbordet på tlf. 72 51 00 00.