Finn ansatte
For å finne kontaktinformasjon til en ansatt i Åfjord kommune søker du på navn, avdeling eller tittel.
Finn en ansatt
Skriv til oss
Du kan sende en skriftlig henvendelse til oss ved å bruke kommunens kontaktskjema. Det er et sikrere og bedre alternativ til e-post. Vi ønsker derfor at du benytter kontaktskjemaet for skriftlige henvendelser. For å benytte skjemaet, må du logge inn med din elektroniske ID. Når henvendelsen din kommer inn, blir den registrert og videresendt til rette mottaker i kommunen.
Kontaktskjema
All post til og fra kommunen er offentlig dersom den ikke inneholder taushetsbelagte opplysninger. Det betyr at du kan finne brevet ditt omtalt, sitert eller gjengitt i sin helhet i media.
For å ivareta personvern på en sikrere måte, er noen arkivdeler unntatt offentlighet og dermed ikke en del av innsynsløsningen. Disse er:
- personalmapper
- elevarkiv
- barnehagebarn-arkiv
- kommunal innfordring
- startlånsaker
- bostøttesaker
Vakttelefoner
Trenger du akutt hjelp? Her finner du oversikt over døgnåpne vakttjenester for vann, septik, jordmor, brann, lege, politi og tannlege m.m.
Nød- og vakttelefoner
Besøk oss
Rådhus på Årnes: Øvre Årnes 1A, 7170 Åfjord, hverdager kl. 08.00-15.30
Julie Næss-tunet er åpent når biblioteket er åpent.
Fakturainformasjon
Fakturaadresse: Åfjord kommune, Fakturamottak, Postboks 43, 7159 Bjugn
EHF-fakturanummer: 921 875 533
Ved bestilling av varer og tjenester skal det oppgis bestillerkode (6 siffer)
Postadresse
Brevpost kan sendes til Åfjord kommune, Postboks 54, 7169 Åfjord
Pakkepost
Pakker leveres til Øvre Årnes 1A, 7170 Åfjord
Kommuneopplysninger
Kommunenummer: 5058
Organisasjonsnummer: 921 875 533
E-post: postmottak@afjord.kommune.no
All post til og fra kommunen er offentlig dersom den ikke inneholder taushetsbelagte opplysninger. Det betyr at du kan finne brevet ditt omtalt, sitert eller gjengitt i sin helhet i media. Se mer info under avsnittet "Skriv til oss" ovenfor.