Velkommen til Åfjord Art Month

Den nye festivalen Åfjord Art Month går av stabelen i november 2023. Nå får du sjansen til å oppleve kunst i hele kommunen. Åpningen i Åfjord er lørdag 4. november.

Åfjord har fått en unik kunstfestival. Med Åfjord Art Month vil ni nordiske kunstnere, som er i begynnelsen av sin karriere, vise sine kunstverk på ulike steder i kommunen. I hele november har du mulighet til å besøke kunstverk på Bessaker, Hofstad, Roan, Årnes, Linesøya og Stokkøya.

Se programmet, med lokal åpning 4. november, og oversikt over kunstverkene i følgende lenke:

Åfjord Art Month

Åfjord Art er etablert for å vise at kunst kan gjøre en forskjell også utenfor de store byene. Det er Åfjord kommune som står bak, og målet er å vise ung kunst der folk bor, og å undersøke nye formater og nye utstillingsplattformer.