Tilbyr kurs i hverdagsglede

Kurset er for alle som ønsker mer glede i hverdagen. NB: Fristen for påmelding er utsatt til 19. april.

Hverdagsglede er en kursrekke som vil gi deg inspirasjon, råd og hjelp til å øve på teknikker som kan gi deg en bedre hverdag og høyere livskvalitet. Forskning viser at hva vi gjør er av stor betydning for hvordan vi trives i hverdagen.

Kurset er for alle som ønsker mer glede i hverdagen. Vi gjennomgår fem viktige grep som enhver kan gjøre for å fremme sin egen livskvalitet.

Kurset går over 6 dager, der hver økt varer cirka 2-2,5 timer. Vi ønsker deltakere fra både nord og sør i kommunen.

Kurset vil arrangeres i Åfjord sentrum og/eller på Roan, avhengig av påmeldte deltakere.

Kontakt og påmelding

Ved interesse eller hvis du har spørsmål; kontakt en av følgende personer:

• Fysioterapeut Linda Strøm Nilssen, via SMS til mob. 47 90 73 94 eller e-post linda.strom.nilssen@afjord.kommune.no.

• Fysioterapeut Barbro Amrud Nilsen, via SMS til mob. 47 63 80 59 eller e-post barbro.nilsen@afjord.kommune.no.

• Fysioterapeut Siw Jensen via SMS til mob. 90 64 23 94 eller e-post siw.jensen@afjord.kommune.no.

Frist for påmelding er fredag 19. april. Oppstart av kursrekken blir i begynnelsen av mai.

Kurset holdes av Åfjord kommune.

Plakat